- جمعه ۱۸ اسفند ۹۶
- ۱۱:۰۷
استراتژی بازاریابی کلی
1-براساس نظر آژانس بازاریابی دیجیتال (Accura Cast)، هوش تجاری دید بهتری از نحوه تعامل اثر بخش با مشتریان آنلاین را به بازاریابان ارائه میکند.
2-یک تعریف واضح از اهداف استراتژیهای بازاریابی این است که کمپانیها میتوانند از هوش تجاری برای بهبود اثربخشی کلی وبسایتشان از طریق عملکرد سایت، گرایشات کاربران، وفاداری بازدیدکنندگان، چرخه مخاطبان، محتوا و محصولات جاگذاری شده، عملکرد موتورهای جستجو و رفتار کلی بازدید کنندگان استفاده کنند.
3-یک همچنین شرکت میتواند از این عناصر جهت درک نحوهی استفاده کاربران از سایتش، حداکثرسازی درآمدهای وابسته به آن و بهبود طراحی و قالب سایت استفاده نماید.
4-ترکیب دانش سایتهای موجود و الگوهای اثبات شده رفتار مشتریان، منجر به ایجاد اهداف بازاریابی قابل اجرا، بصورت دقیق و کارآمد خواهد شد. هر کمپین بازاریابی آنلاین یا آفلاین، نیازمند تنظیم اهدافش در جهت پیشرفت میباشد.
- ۱۵۸