بازاریابی و خلاقیت

ارائه بهترین ترفندها و آموزش های روزانه در حوزه بازاریابی و خلاقیت

مارکتینگ

  • ۱۶:۴۲

مارکتینگ از دیدگاه فلیپ کاتلر:


🔘شرکت به اندازه کافی بر مشتری یا بازار متمرکز نیست.

🔘شرکت به طور کامل مشتریان هدفش را نمی شناسد.

🔘شرکت باید رقبایش را بهتر بشناسد و رصد کند.
🔘شرکت به طور کامل روابطش را با ذینفعان مدیریت نمی کند.
🔘شرکت از یافتن فرصت های جدید عاجز است.
🔘برنامه ارائه شده و فرآیند مارکتینگ ناقص یا معیوب است.
🔘محصولات یا سیاست های خدماتی شرکت باید محکمتر شود.
🔘ساخت برند و توانایی های ارتباطی شرکت ضعیف است.
🔘شرکت به اندازه کافی سازمان یافته نیست تا بتواند اهداف مارکتینگ را به طور موثر و کارا اجرا نماید.
🔘شرکت از تمامی تکنولوژی استفاده نمی کند.

  • ۱۳۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan