بازاریابی و خلاقیت

ارائه بهترین ترفندها و آموزش های روزانه در حوزه بازاریابی و خلاقیت

بازار یابی

  • ۱۱:۰۷

استراتژی بازاریابی کلی          

                 

 1-براساس نظر آژانس بازاریابی دیجیتال (Accura Cast)، هوش تجاری دید بهتری از نحوه تعامل اثر بخش با مشتریان آنلاین را به بازاریابان ارائه می‌کند.

2-یک تعریف واضح از اهداف استراتژی‌های بازاریابی این است که کمپانی‌ها می‌توانند از هوش تجاری برای بهبود اثربخشی کلی وبسایتشان از طریق عملکرد سایت، گرایشات کاربران، وفاداری بازدیدکنندگان، چرخه مخاطبان، محتوا و محصولات جاگذاری شده، عملکرد موتورهای جستجو و رفتار کلی بازدید کنندگان استفاده کنند. 

3-یک همچنین شرکت می‌تواند از این عناصر جهت درک نحوه‌ی استفاده کاربران از سایتش، حداکثرسازی درآمدهای وابسته به آن و بهبود طراحی و قالب سایت استفاده نماید.

4-ترکیب دانش سایت‌های موجود و الگوهای اثبات شده رفتار مشتریان، منجر به ایجاد اهداف بازاریابی قابل اجرا، بصورت دقیق و کارآمد خواهد شد. هر کمپین بازاریابی آنلاین یا آفلاین، نیازمند تنظیم اهدافش در جهت پیشرفت می‌باشد.

  • ۱۴۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan