بازاریابی و خلاقیت

ارائه بهترین ترفندها و آموزش های روزانه در حوزه بازاریابی و خلاقیت

کار آفرینی

  • ۰۸:۲۳

نکاتی برای کارآفرینان تازه‌ وارد

کارآفرین تازه‌وارد بودن، ممکن است چالش برانگیز و خسته کننده به نظر برسد، ولی در عین حال می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و ارزشمند نیز باشد. در مسیر کارآفرینی ارتباط با افراد و خلق چیزهای موردعلاقه‌تان گاهی شما را به وجد و هیجان می‌آورد. البته نتایج بدست آمده از پژوهشی نشان می‌دهد،87 درصد کارآفرینان جوان، فعالیت اقتصادی خود را بعد از 5 سال یا کمتر تعطیل می‌کنند. به نظرتان چرا این اتفاق می‌­افتد؟

 در ادامه، نکاتی را برای کارآفرینان تازه‌وارد مطرح می‌کنیم. با پیروی از این نکات، می‌توانید مسیر صحیح خود را یافته و شروع خوبی داشته باشید .

کاری را شروع کنید که مشتاق آن هستید.

شروع هر کاری می‌تواند دشوارترین مرحله به حساب آید. پس کاری را شروع کنید که برای انجام آن هیجان و شور و اشتیاق دارید. می‌توانید کاری را انجام دهید که در آن مهارت خوبی دارید، ولی انجام کاری صرفا به خاطر اینکه شما می توانید آن را انجام دهید چیز خوبی نیست. کاری را انجام دهید که به شما انگیزه دهد و باعث شود هر روز به خاطر آن از تختخواب‌تان بیرون بیایید .

مطمئن شوید که برای ایده‌تان بازار مناسبی وجود دارد. 

مهم نیست ایده‌ شما چقدر خوب و عالی است، بلکه ابتدا باید مطمئن شوید که بازار مناسبی برای آن وجود دارد. سرمایه‌گذارانی که به شرکت دعوت خواهند شد از شما در مورد پویایی محصول‌تان و تناسب آن در بازار سوال خواهند کرد .

تا جایی که میتوانید سعی کنید بودجه به‌دست آورید.

افزایش بودجه کار دشواری نیست. مهم این است که بدانید با آن بودجه چه کاری می‌خواهید انجام دهید. حتی فکرش را هم نکنید که بخش زیادی از بودجه­‌ی خود را صرف پرداخت حقوق کارکنان کنید. بهترین استفاده از بودجه این است که سیستم‌هایی ایجاد کنید که کسب و کارتان را برای طولانی‌مدت تقویت و حمایت کنند .

خیلی دقیق مراقب امور مالی‌تان باشید.

شما باید خیلی دقیق مراقب هزینه‌ها، درآمد، و ترازنامه­‌ی کسب و کارتان باشید. سربار را پایین نگه دارید. در هزینه‌ها صرفه­‌جویی کرده و از هزینه‌های غیرضروری اجتناب کنید. یاد بگیرید در زندگی هزینه‌ها را کاهش دهید و فقط از چیزهای ضروری استفاده کنید تا بتوانید کسب و کارتان را راه بیاندازید .

 

 

 


  • ۱۷۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan